sobota, 16 grudnia 2023

Jedenaście lat minęło... jak jeden dzień!

Pisząc te słowa, czuję się jak dinozaur blogsfery. 16. grudnia 2023 minęło dokładnie jedenaście lat, od kiedy założyłam tego bloga. Szok i niedowierzanie. Pamiętam, jak kiedyś przeżywałam te urodziny. Teraz natomiast nie mam nic więcej do świętowania poza doświadczeniem i wytrwałością. Te dwa atrybuty bez dwóch zdań bardzo mi pomogły w ciągnięciu bloga recenzenckiego, który choć już nie świeci, nadal nie gaśnie.

Cóż tu więcej mówić - idę dalej się realizować. Pod wpływem impulsu postanowiłam opublikować wreszcie swoje teksty na Wattpada, więc jeśli ktoś miałby ochotę, zapraszam serdecznie! Udostępnianie swoich dzieł jest zawsze niemałym wyzwaniem, więc uznajmy to za kolejny początek.

Tak jak zawsze, tak i teraz pragnę podziękować wszystkim, którzy pomagają współtworzyć Wymarzoną Książkę, w tym przede wszystkim pani Patrycji z Taniej Książki, pani Mai z Albatrosa i pani Magdalenie z Egmontu, oraz wszystkim tym, którzy budują siatkę promocji literatury. To zaszczyt móc z Wami współpracować.

Jak to wygląda pod względem statystyki?
Ilość wyświetleń: 966,202 (rok temu: 
878,362)
Ilość opublikowanych postów: 1.334 (rok temu: 1.275)
Stałe współprace w tym roku: Albatros + Egmont + Tania Książka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz