środa, 22 lutego 2023

Odczytywanie aury dla początkujących - Richard Webster

Gdy sięgnęłam po Odczytywanie aury dla początkujących zamówionych w Księgarni TaniaKsiazka.pl nie miałam większych oczekiwań. Po prostu byłam ciekawa, czym dokładnie jest ta cała aura, zrozumieć jej sens, a przy okazji może odkryć coś ciekawego nt. czakr (na pewno o tym słyszeliście). I wiecie co? Faktycznie wszystko to się spełniło! Dostałam konkretny podręcznik do odczytywania aur, wyjaśnienie czakr, a w dodatku otrzymałam pełne kompendium wiedzy dla początkujących.

Zacznijmy jednak od początku - czym jest aura? Aura jest fizycznym objawem duszy, który dostarcza wielu informacji na temat danej osoby. Informacji niewerbalnych. To pole energii, które otula ciało ze wszystkich stron, tworząc eliptyczny kształt. Możesz z niej czerpać wartościowe informacje dotyczące stanu zdrowia i samopoczucia, ale także głęboko ukrytych cech charakteru.

Jak w ogóle rozmawiać o aurach i czy coś takiego w ogóle istnieje? Otóż jeśli zdarzyło ci się kiedyś poczuć bardzo komfortowo w  obecności nieznajomego albo wręcz przeciwnie - intuicyjnie zniechęciłeś/aś się do człowieka, którego widzisz po raz pierwszy, to znaczy, że podświadomie wyczytałaś jego/jej pole auryczne. Możecie też to nazywać czytaniem dusz albo generalnie instynktem do ludzi - zauważmy, że niektóre osoby mają niesamowity instynkt do ludzi a inni znacznie gorszy. Dzięki tej książce każdy z nas może dostać pomoc, by uzyskać efekt, z jakim inni po prostu się rodzą.

Odczytywanie aury dla początkujących to prawdziwy podręcznik. W tej książce znajdziesz konkretne zadania, za pomocą których zaczniesz dostrzegać to, co na ogół niedostrzegalne. Mamy przykład zadań na dostrzeżenie aury u siebie (aura przybiera kolory tęczy, a każdy kolor odpowiada za dane samopoczucie) ale też u przyjaciela. Jednakże nie tylko na dostrzeganiu aury się zatrzymamy. Dodatkowo nauczymy się samodzielnie oczyszczać pole energetyczne i pozbywać się wielu dolegliwościom zdrowotnym.

Czy to działa? Nie wiem. Naprawdę nie wiem, ponieważ przeczytałam tę króciutką (raptem 200 stronnicową) książkę i nie wykonałam żadnego z tych zadań. Byłam ciekawa, czym dokładnie jest aura i czy moja intuicja do ludzi pokrywa się czasami z tym, czym aura jest - i otóż się pokrywa, jedynie występuje pod inną nazwą. Szczerze powiedziawszy, uważam, że to, jak nazywamy dane umiejętności - widzenie aury, czakr, dusz, to wciąż jedno i to samo.

Co by jednak nie mówić, lektura tej książki była ciekawą podróżą, którą z chęcią odbyłam. Dostałam też konkretne informacje, które pomogą mi zrozumieć nieznany mi dotąd świata. Jeżeli interesuje Was zagadnienie czakr i aur, to zdecydowanie książka dla Was. Odczytywanie aury dla początkujących to prawdziwe kompendium wiedzy właśnie dla początkujących z konkretnymi informacjami i poleceniami. 

Po więcej ciekawych książek zapraszam Was na bestsellery Księgarni TaniaKsiazka.pl.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tytuł: Odczytywanie aury dla początkujących
Autor: Richard Webster
Wydawnictwo: Kobiece
Premiera: 18. stycznia  2023
Liczba stron: 205
Format: 135x205
Oprawa: Miękka
Cena: 44,90 zł
Kategoria: Psychologiczna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz