piątek, 15 kwietnia 2016

Historyczna Gra o tron [Historia bez cenzury]

Ostrzeżenie!

Materiał zawiera treści nieodpowiednie dla dzieci oraz kontrowersyjne skróty myślowe. Jeśli jest to dla Ciebie poważny problem, zrezygnuj z dalszego oglądania… chociaż pewnie będziesz żałować.

Jak wiele wspólnego bestsellerowa saga Pieśni Lodu i Ognia R.R. Martina ma z historią? Skąd autor czerpał pomysły na kreacje bohaterów, przygody oraz nieoczekiwane zwroty akcji? Odpowiedź jest na wyciągnięcie ręki... z historii! 

Dlatego też jako miły przerywnik zachęcam Was do obejrzenia materiału, który przygotowali dla nas Historia bez cenzury (jeden z moich ulubionych kanałów na YouTube!) i odkryć, jak niezwykła jest historia sama z siebie! 

UWAGA! Mogą pojawić się niechciane spoilery!

http://www.movie-box.pl/225/Historyczna-Gra-o-tron.html
Klikając w banerek, przeniesiecie się do odcinka

Mam nadzieję, że polubicie ten program podobnie jak ja - zachęcam do obejrzenia kolejnych odcinków! Ponieważ NAPRAWDĘ WARTO! Wierzcie mi na słowo! Chłopaki odwalają kawał dobrej roboty i za każdym razem mnie zaskakują! Ich odcinki oglądam po kilka razy i zapamiętuję fakty historyczne !

Dlatego też tak bardzo nie mogę doczekać się piątku (22. kwietnia, 18:00)... w którym to poznam prowadzącego - Wojtka Drewniaka - a także autora najnowszej książki: Historia bez cenzury, która zawiera uzupełnienie do odcinków, a także wiele innych ciekawostek historycznych! Nie mogę się doczekać! Jak nic wezmę autograf oraz pstryknę sobie zdjęcie!

Może i Wy się tam wybieracie? Może się spotkamy?!  :D

12 komentarzy:

  1. Może wybiorę się do Wrocławia, szczególnie że i tak w tym dniu mam zjazd ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się w sobotę napisać kilka słów na temat spotkania autorskiego z Wojtkiem! Może to Cię zachęci ;)

      Usuń
  2. Nie słyszałam nigdy o tym programie. Od razu otwieram link do odcinka i zobaczę z czym to się je ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak tylko będę mogła to nadrobię zaległości związane z tym programem, bo dość mocno mnie tym zaciekawiłaś. I to nie ze względu na [Grę o tron], bo jest mi ona obojętna. ;)
    Pozdrawiam!
    Bluszczowe Recenzje

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tym programie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tym kanałem.
    Ale brzmi zachęcająco:)
    Pozdrawiam!

    napolceiwsercu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To obejrzyj kilka odcinków - przekonasz się, że warto!

      Usuń
  6. Raz na historii oglądaliśmy jego filmik o Mieszku I. Nawet naszej nauczycielce się spodobał XD Powiem jej o tej książce. Może nawet sama ją kupię- jako wielka miłośniczka historii jestem jak najbardziej na tak :D
    Pozdrawiam
    http://welcome-to-my-little-big-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też planuję zakup w tym tygodniu - a później autografik! :D

      Usuń