środa, 24 czerwca 2020

Minnie i Daisy. Szpiegomania. Podwójny przekręt

Czy Wasze dziecko jest fanem Myszki Minnie i/lub kaczki Daisy? Lubi oglądać tylko historię im poświęcone? Tak? To może czas najwyższy zachęcić je do czytania. Uwierzcie mi - z opowieścią komiksową będzie to sama przyjemność i łatwizna.



Myszka Minnie i kaczka Daisy rozpoczynają studia na Uniwersytecie Kalisoty. Nowe otoczenie obiecuje znajomości i ekscytujące perspektywy związane z nauką, ale nie tylko! Studia to zaledwie początek wyzwań, przed którymi staną przyjaciółki. Co skrywa Daisy? Jak się zakończy tajemnicza misja? Kto okaże się czarnym charakterem?

Minnie i Daisy to nowy sposób do zachęcenia dzieci i młodzieży (w przypadku tego tytułu: głównie dziewczynek) do czytania. To połączenie pięknych, komiksowych ilustracji z ciekawą opowieścią. Zaskakujące zwroty akcji to nie jedyna cecha, jaka charakteryzuje kultowe już przygody postaci Disneya (które - swoją drogą - powróciły do korzeni). Zresztą, spójrzcie sami, jak to się wszystko prezentuje! 


Jak byłam młodsza, bardzo lubiłam komiksy Kaczora Donalda i wszystkie kreskówki z nim związane. Z proste przyczyny - nie należały (przynajmniej z początku) do głupich opowieści, a wręcz nierzadko skłaniały do samodzielnego wysiłku intelektualnego. Szczególnie gazetki mu poświęcone, które były pełne zagadek, rebusów i ciekawostek na temat świata. Ku mojej radości - tak też i tym razem. 

Podwójny przekręt liczy sobie ponad 200 stron ciekawej zabawy, pełnej humoru i przygody w starym, dobrym stylu. To dobry powrót do korzeni, w którym wychowała się młodzież lat 90. i początku XXI wieku. Minnie i Daisy wreszcie zachowują się tak, jak ja je zapamiętałam - czyli nie tylko jak partnerki swoich sławniejszych partnerów (Myszka Mikie i Kaczor Donald), ale jako silne, niezależne kobiety z głową na karku.

Ale oczywista oczywistość w Podwójnym przekręcie oczywiście spotkamy się nie tylko z Myszką Minnie i Kaczkę Daisy, ale także pozostałe znane postaci z uniwersum. Fajnie jest spotkać te wszystkie lubione postacie po tylu latach, szczególnie że u nich świat wciąż jest tak samo kolorowy jak za starych dobrych lat. Czego tu się jednak innego spodziewać, skoro kultowe postacie Disneya nieprzerwanie bawią coraz to młodsze pokolenia!




Osobiście świetnie się bawiłam, a przecież mam już swoje lata, dlatego tym bardziej jestem pewna, że każdemu fanowi i fance dobrej zabawy Podwójny przekręt się spodoba. Co ważne w serii Szpiegomania są też inne tytuły - poświęcone zakręconym bratankom Kaczora Donalda. Warto się z nimi zapoznać! Polecam!

PS. Jeszcze dziś na stronie www.egmont.pl w dniach 17-24 czerwca, przy zakupie dowolnej książki z serii Opowieść komiksowa  i wpisaniu kodu rabatowego kaczki, otrzymacie dodatkowo 7% rabatu na cały koszyk. Więcej informacji tutaj...

Książki można kupić na stronie wydawnictwa
Książki wydało wydawnictwo HarperCollins Polska

1 komentarz:

  1. Kurcze, ja jakoś nigdy "Myszki Miki" nie lubiłam... Za to moja o rok starsza kuzynka miała bzika na punkcie tej bajki. :) Super, że w książeczce są duże litery i kolorowe książki. Dla dziecka to urozmaicenie i dodatkowa atrakcja, która zachęca do czytania.

    OdpowiedzUsuń