środa, 25 lipca 2018

RECENZENT POSZUKIWANY/POSZUKIWANA!


Lubisz czytać i dzielić się swoimi wrażeniami? Chciałbyś/-abyś posiadać na własność pokój pełen książek, ale wiesz, że nie starczy Ci na to pieniędzy? Próbowałeś/aś prowadzić bloga książkowego, ale nie masz aż tyle motywacji?  Chyba znalazłam dla Ciebie rozwiązanie.

Zgłoś się do mnie i pomóż mi rozkręcić Wymarzoną Książką. Twoim jedynym zadaniem będzie powiedzenie mi, jaką książkę chciałabyś przeczytać, a następnie ją przeczytać i podesłać mi gotową recenzję do wklejenia na stronę. Proste? I to jak! Ale o jakich książkach mówimy?
Wymarzona Książka może poszczycić się stałą współpracą z takimi wydawnictwami jak: Wydawnictwo Literackie, Grupa Publicat, Feeria Young, Zysk i S-ka, Colorful Media, Egmont, Media Rodzina, Wydawnictwo MG, Novae Res, Czwarta Strona, Albatros, Jaguar, Edgard.

Ale to wciąż nie wszystko, gdyż okazjonalnie (ze względu na czas, a konkretnie jego brak) recenzuje także książki wydawnictw: Kwiaty Orientu, Marginesy, Nasza Księgarnia, Oficynka, SQN, Wydawnictwo Kobiece, Wydawnictwo Święty Wojciech... i pewnie coś jeszcze by się znalazło - kwestia dogadania.

Każde wydawnictwo ma swój własny sposób promowania literatury - zawsze można liczyć w 100% na nowości, ale jak widzicie recenzuję nie tylko nowości, także znowu to po prostu kwestia dogadania :)

Twoim jedynym zadaniem będzie szczera recenzja, która ja opublikuję. To wszystko. Oferuję amatorską pomoc, miłą rozmowę o literaturze oraz pozycje (często przedpremierowe!) tylko na własność. Jeżeli jesteś zainteresowana bądź tak po prostu chciałabyś dowiedzieć się czegoś więcej, śmiało pisz na mojego maila: krytykbook@gmail.com.   

Na pewno odpiszę! Także do poczytania ;)


NIEAKTUALNE!
Zapraszam w przyszłości ;)

1 komentarz: