poniedziałek, 23 września 2013

Posępna Litość - Robin LaFevers [Fragment]


  JUŻ JEST!
Od 20 września!

Wydawca:Fabryka Słów
Typ okładki:okładka miękka
Liczba stron:528
Wymiary:12.5x19.5 cm
EAN:9788375748826
Data wydania:20-09-2013
Kategorie:romanse,
fantastyka > fantasy




Po co być owcą, skoro można być wilkiem.
Zakłamanie, żądze i zdrada.
Sam bóg śmierci naznaczył 17-letnią Ismae niezwykłym brzemieniem i zdolnościami.
Jako assassin, może uchronić swój lud przed zatraceniem i zdradą. Jednakże, aby tego dokonać, musi zabijać. Nawet tych, których kocha.
Noszę ciemnoczerwone piętno, biegnące od lewego ramienia po prawe biodro, ślad po truciźnie, którą matka dostała od znachorki, by pozbyć się mnie ze swego łona. Według znachorki, fakt, że przeżyłam, to nie żaden cud, a znak, że zostałam poczęta przez samego boga śmierci.


Pod poniższym linkiem znajdziecie fragment powieści: 

7 komentarzy:

  1. Czytałam sobie ten fragment :) Bardzo mnie zaciekawił. Lubię takie klimaty, więc i po książkę z chęcią sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi całkiem interesującą, chociaż nie jest to gatunek w którym się lubuję, to chętnie bym się pokusiła, czytałam już nawet pochlebne recenzje tejże książki :)pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znowu nowa, ciekawa książka a czasu coraz mniej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Książkę od dawna chce przeczytać:) Zapowiada się całkiem interesująco !

    OdpowiedzUsuń