niedziela, 8 października 2017

Metodą małych kroczków... Cel Elle Kennedy już 23. października!

Można uznać mnie w tym momencie za chwalipiętę, ale ja po prostu w tym momencie cieszę się bardziej, niż bym mogła się po sobie spodziewać. Sama nie mogę się sobie nadziwić, że gdy podchodzę do czegoś małymi kroczkami - realizuję moje cele.

Dla kogoś może wydawać się to śmieszne bądź dziwne, ale dla mnie podobne wydarzenie jest niczym innym jak właśnie sławetnym sukcesem. Może i małym, ale wciąż nazywany tym szczytnym mianem. I tak oto widzicie jego skutki - MOJE SŁOWA, MOJE IMIĘ I NAZWISKO oraz NAZWA MOJEGO BLOGA znalazły się na skrzydełku książki nie byle jakiej, ale jednej z moich ulubionych serii New Adult #Off-Campus autorstwa Elle Kennedy! Zresztą zobaczcie sami!
 

Sabrina James to dziewczyna, która doskonale wie, czego chce. Jej celem są studia prawnicze na Harvardzie, a następnie świetlana kariera prawnicza. Dodatkowym motorem jest ambicji jest dom, z którego pochodzi. Dlatego nie ma czasu na stałe związki. Od facetów chce tylko jednego, a hokeista, John Tucker, nie miał być wyjątkiem. Ale się tym wyjątkiem okazał, o czym Sabrina doskonale wiedziała, patrząc na swój rosnący brzuch. Tylko czy związek, którego powodem okaże się dzieckiem, ma szansę przetrwać?


Cel, czyli czwarty - ostatni - tom serii przeczytałam już dawno, a recenzja tylko czeka na wstawienie. Oprócz mojej opinii w związku z patronatem przygotowuję dla Was konkurs, w którym do wygrania będą nowiutkie egzemplarze książki! Do tego czeka już moje TOP 4 ulubionych par hokeistów :D

Cieszę się niesamowicie, ponieważ podobne gesty świadczą o tym, że Wymarzona Książka daje mi więcej pola do popisu, niżbym się mogła kiedykolwiek spodziewać. Mało tego! Jeszcze kilka lat temu mogłam jedynie marzyć, bym kiedyś mogła promować jakąś powieść... a tu proszę bardzo! Chcieć znaczy móc ;)

Mam nadzieję, że dacie szansę nie tylko tej książce, ale i pozostałym trzem! 

9 komentarzy:

  1. Gratuluję rekomendacji! Ja uważam, że to ogromny sukces i życzę ci więcej takich szczęśliwych chwil :)
    Co do książki - mam na półce trzy pierwsze tomy. Dwa pierwsze czytałam jeszcze w oryginale przed wydaniem ich u nas i pokochałam te historie. Dlatego też ''Cel'' obowiązkowo muszę mieć! Już miejsce czeka :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3

      To cudownie! W takim razie musisz koniecznie wziąć udział w konkursie ;)

      Usuń
  2. Gratuluję! Pierwszy raz chyba słyszę o tej serii, ale muszę koniecznie sobie ją zapisać! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Kupię musowo! Elle uwielbiam, jej styl pisania mnie oczarowuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mega się cieszę, bo ja również ten lekki styl uwielbiam :3

      Usuń
  4. Gratuluję tak wielkiego sukcesu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję patronatu i rekomendacji.:) Tak trzymać, życzę kolejnych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń