czwartek, 3 grudnia 2020

Kraina Lodu. Oficjalny magazyn 12/20

W Arendelle wydarzyło się coś niezwykłego. Tuż po zakończeniu przygody w Zaklętej Puszczy, Elsa wyruszyła do zamku, aby spotkać się ze swoją rodzinką. A wszystko za sprawą Anny, która zaprosiła ją na noc szarad. Teraz stęsknieni domownicy wypatrują swojej Królowej Śniegu, by tak jak za dawnych czasów, zasiąść do wspólnych gier. 

Gdy ja byłam dzieckiem, uwielbiałam komiksy (w sumie wciąż je lubię i mam do nich sentyment), chociażby taki W.I.T.C.H. to moje dzieciństwo, które zawsze będę wspominała z uśmiechem. A że jako dziecko miałam dostęp tylko i wyłącznie do kiosku, czytałam komiksy znajdujące się wewnątrz oficjalnych magazynów. Dlatego absolutnie się nie dziwię, że podobna forma kolekcjonerstwa/czytelnictwa wciąż ma się jak najlepiej i wciąż oferuje coraz to nowsze formy spędzania czasu z ulubionymi bohaterami. Jakimi? Naturalnie z kultowych już bajek Disneya. W tym przypadku Frozen/Kraina Lodu.


W najnowszym magazynie Krainy Lodu znajdziemy komiks zatytułowany Nocą szarad. Ten niedługi, uroczy komiks przypomni każdej czytelniczce, co oznacza siostrzana miłość. Za pośrednictwem tego magazynu można dołączyć do tej zgranej paczki przyjaciół: Elsy, Anny, Kristoffa, Olafa i Svena, którzy w zabawny sposób uczą wartości, jakie każda dziewczynka powinna znać.

A jako że bohaterowie komiksu spędzają swój wolny czas na grach, tak i my - czytelnicy - możemy się do nich dołączyć. Przed i po komiksie znajdują się propozycje zabaw w postaci rebusów, zgadywanek, a także planu gry. Bawcie się dobrze!

I, co istotne, jak za dawnych dobrych czasów, tak i tutaj do magazynu dołączony został prezent: kalendarz z wisiorkiem (i dwoma dodatkami w postaci przypinki i breloczka). Wierzę, że drobne upominki spodobają się fanom Krainy Lodu, którzy za jego pośrednictwem będą mogli poczuć się jak w bajce.


Najnowszy numer magazynu Krainy Lodu już w kioskach!

Nowy numer już za miesiąc :)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tytuł
Kraina Lodu. Oficjalny magazyn 12/20
Wydawnictwo: Egmont 
Data wydania: 01.12.2020
Numer: 12/20 
Dla kogo: wszyscy
Prezent: Kalendarz z wisiorkiem
Cena: 10,99 zł

http://egmont.pl/



1 komentarz: