piątek, 1 lipca 2016

Magazyny: English matters #59 oraz Deutsch aktuell #77

Wakacje wakacjami, ale ja tu mam ambitne plany! Chcę jak najlepiej przygotować się na wyjazd na Erasmusa, by mieć jak najmniejsze problemy z komunikacją i jak najszybciej pokonać barierę. Powiedziałam sobie, że zamierzam te trzy miesiące wykorzystać jak najlepiej się da!

I wiecie co? Jak zobaczyłam najnowsze numery English matters oraz Deutsch aktuell aż podskoczyłam z radości! W ciągu chwili przeczytałam po trzy najbardziej interesujące mnie artykułu, by później mieć jeszcze coś do przeczytania! 

Przed Wami moja opinia na temat najnowszych numerów!



This & That
People & Lifestyle
• Robert Lewandowski – Polish Football Superstar
• Looking for Love
• Hollywood’s Golden Boy Gets His Just Reward
Culture
• Scotland Yard Under the Microscope
• Presidential Portraits
Conversation Matters
• The Sound of Movies
Language
• English Is Sexy!
Travel
• The Jewel in the Indian Ocean
  Leisure
• The Swinging Screen
• Footloose and Fancy-free


Najnowszy numer EM przyciąga przede wszystkim postacią Leonardo DiCaprio! Redakcja przedstawia przebieg jego kariery, jego początki - jego wzloty i upadki. To historia człowieka nad wyraz uzdolnionego, który od początku wiedział, do czego dąży! Oprócz genialnego aktora, poznamy również genialnego piłkarza - naszego rodaka, Roberta Lewandowskiego. I również tutaj otrzymujemy jego biografię zapisaną czasami łatwiejszymi, czasami trudniejszymi zwrotami!


W numerze znajdziemy same ciekawe artykuły, wśród których KAŻDY znajdzie coś dla siebie. Możecie mi wierzyć! Znajdziecie tutaj odpowiedzi na pytania, dlaczego francuski jest passe, a jego miejsce "najbardziej romantycznego języka" przejął... właśnie język angielski. Dla wszystkich poszukujących miłości znajdzie się artykuł poświęcony serwisom randkowym przez Internet - a to wszystko dzięki wywiadowi z brytyjskim twórcą tejże strony. 

Oczywiście nie zabraknie również tematyki dla podróżników oraz dla tych zainteresowanych językiem w filmach. Znajdzie coś dla siebie człowiek kochający władzę i politykę, oraz ten, kto woli "luźne" tematy. Ponieważ English matters to magazyn naprawdę dla wszystkich... wystarczy tylko chęć nauki języka angielskiego!



Interessant zu wissen Leute
• Viele Gesichter von Bruno Ganz
• Sarah Lark – eine literarische Reise
durch Neuseeland
Kultur
• Immer wieder schmackhaft
– die Currywurst 
Gesellschaft
• Liebe ohne Grenzen
 
Politik
• Integration in Deutschland –
gelungen oder gescheitert?
• Das geplante USEU-Freihandels-
abkommen TTIP – Pro & Contra
 
Reise
• Ein einmaliges Treffen, das zur
Tradition wurde…
• Dresden – auferstanden aus Ruinen


Przygotujcie się na gromadę niesamowitych wiadomości, ciekawostek z całego świata tak naprawdę, ponieważ nie zabraknie tematów, którymi żyje każdy z nas! Chociażby artykuł Liebe ohne Grenzen, czyli kwestii związanych z... miłością dwójki ludzi z różnych państw! Tutaj znajdziemy odpowiedzi na pytania typu, dlaczego takich małżstw przybywa... oraz dlaczego Polki są tak często adorowane przez niemieckich mężczyzn!


Obecnie nadal żyjemy imigrantami w Niemczech, co nie mogło być pominięte przez DA (zdjęcie artykułu powyżej)... czy chociażby Światowymi Dniami Młodzieży (BĘDĘ TAM!), a dzięki artykułowi z Deautsch aktuell znalazłam wiele odpowiedzi na pytania, które przez długi czas miałam w głowie!

Oczywiście to zaledwie czubek góry lodowej informacji, jakie znajdziemy w najnowszym numerze magazynu. Dla moli książkowych również znajdzie się coś ciekawego w postaci wywiadu z Sarah Lark - pisarką niemiecką! A także coś dla amantów kina (Bruno Ganz tylko czeka, aż go wszyscy poznają)!

Zarówno English matters, jak i Deutsch aktuell to kawał dobrze wykonanej pracy! Te dwa tytuły to coś znacznie więcej niż tylko magazyny! Przy każdym tekście znajdziemy słowniczek - poszukiwanie zwrotu staje się łatwiejsze dzięki numeracji kolumn! Do wielu artykułów znajdziemy kod mp3 do pobrania bądź odsłuchania pliku przez native speakera! Oprócz tego ze strony internetowej Colorful Media możemy znaleźć listę słówek oraz arkusze pracy dla nauczyciela! Innymi słowy posiadamy wszystko to, czego potrzeba do nauki języków obcych...  która dawno nie było tak przyjemna! Gorąco polecam!

Informacje na temat magazynu znajdziecie na:
Strona wydawnictwa: KLIKNIJ TUTAJ 
Strona sklepu internetowego: KLIKNIJ TUTAJ
Strona internetowa English matters: KLIKNIJ TUTAJ
Strona internetowa Deutsch Aktuell:  KLIKNIJ TUTAJ
Facebook wydawnictwa Colorful Media: KLIKNIJ TUTAJ
Facebook English Matters: KLIKNIJ TUTAJ
http://www.colorfulmedia.pl/produkty,pl,press.html

12 komentarzy:

  1. Ja spasuję, ale polecę mojej koleżance.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Twoją opinią, English Matters to magazyn dla każdego :) Najbardziej podoba mi się w nim różnorodność tematyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam angielski i już nie mogę się doczekać, aż będę mogła zaznajomić się samodzielnie z treścią tego magazynu :)

    http://ksiazkowa-przystan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś z chęcią przejrzę jakiś numer w wersji angielskiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też spodobał mi się najnowszy egzemplarz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tylko podszkolę swój angielski biorę się za ten magazyn! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Byś się Droga Koleżanko przyłączyła do mojego wyzwania "Czytamy w oryginale", w II półroczu. Jak raz masz kwartał zaliczony ;) A może i coś w recenzjach znajdziesz i doślesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja droga, z chęcią bym się przyłączyła... ale ja już nie biorę udziału w podobnych wyzwaniach. Po prostu się z nich po pewnym czasie nie wywiązuję, gdyż najnormalniej w świecie o nich zapominam :/

      Usuń
  8. Z DiCaprio na okładce? Biorę w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię oba te tytuły ;) A gdzie na Erasmusa się wybierasz? :)

    OdpowiedzUsuń