wtorek, 11 października 2016

Liebster Blog Award #6

Aż musiałam się upewnić, czy to na pewno moje szóste LBA... i tak, szóste! A to wszystko dzięki nominacji Oczami humanistki, na którego bloga serdecznie Was wszystkich zapraszam! Także nie przedłużając...!
 

1. Z jakiego wpisu na swoim blogu jesteś najbardziej dumna/y?
Cóż... chyba z tych, którym poświęciłam najwięcej czasu i uwagi, także wcale nie będzie taki tylko jeden. Tak chociażby było przy pierwszym wpisie, gdzie po prostu nie miałam pojęcia, jak ubrać swoje myśli w zdania. Tak było także przy okazji  mojego urodzinowego Q&A, kiedy odkryłam, że odpowiadania na pytania wcale nie jest czymś takim raz-dwa. Bardzo też ciężko pracowałam nad moim nowym-starym już projektem związanym z Wymarzonym Bohaterem w postaci Ewy Chodakowskiej. No i nie można zapomnieć o mojej odpowiedzi do Augusty Docher.
 
2. Która piosenka sprawia, że masz ciary na rękach?
Ostatnio? The Sound of Silence w wykonaniu Nouelii. Polecam na smutniejsze dni.
 
3. W jakim miejscu nie chciałabyś/łbyś mieszkać?
NIE chciałabym? Wow... Gdybyś zapytała mnie, gdzie bym CHCIAŁA mieszkać miałabym problem, ponieważ wciąż szukam swojego miejsca na świecie. A o dziwo jest podobno z NIECHCENIEM. Nie ma chyba takiego miejsca, które mnie odpycha. 
A dobra. 
Korea Północna bądź kraje arabskie.  
 
4. Dzień bez czego jest dla Ciebie dniem straconym?
Uśmiechu :D 
 
5. Uprawiasz lub uprawiałaś/eś jakiś sport?
Fitness, Zumba -  to lubię :3  
 
6. Jakie są Twoje ulubione słodycze?
Chyba krówki, ale czy można mieć jakieś nieulubione słodycze? :D
 
7. Przez tydzień możesz żyć w skórze kogoś innego. Kogo byś wybrał/a?
Jakiegoś wielkiego, ważnego człowieka, a że jest ich sporo... to nie potrafię wybrać.
 
8. Możesz zmienić zakończenie jakiegoś filmu. Jaki film byś wybrał/a?
Wiesz co... zawsze wychodzę z założenia, że dane zakończenie ma większy bądź mniejszy sens, ale co by nie było wybrała go osoba, która stworzyła cały film, więc na pewno tym zakończeniem chciała coś przekazać głębszego/ważniejszego. 
 
9. Jaki mem Cię ostatnio najbardziej rozśmieszył?

Z podziękowaniami dla mojego osobistego dostawcy memów - z imienia i nazwiska - Dawida Cywińskiego, który moją prośbę: "Wyślij mi śmiesznego mema" spełnił w ciągu 5 sekund! Bo jakoś w życiu trzeba się ustawić :D

10. Jak wygląda Twój idealny poranek?
Kawunia z kimś do towarzystwa - i tyle mi wystarczy do szczęścia :D 
 
11. Masz tylko dwie imprezy do wyboru. Kicz party czy elegancki bal maskowy?
Bal maskowy, bo to takie... fajne :D




Jak zwykle nikogo nie nominuję! A zamiast tego życzę miłego dnia ;*

7 komentarzy:

  1. Kawa z kimś ważnym to jest to. Fajne pytania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie chciałabym mieszkać w Korei Północnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. W Korei Północnej to nikt nie chce mieszkać. Nie zapomnę tego zbiorowego płaczu ludzi w identycznych kurteczkach po śmierci Kim Dzong Ila.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój idealny poranek wygląda tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też uwielbiam tę piosenkę w jej wykonaniu! ;) I fakt, Korea Północna jest nieco przerażająca, też nie chciałabym tam mieszkać. ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Padłam :D, a wiesz jak weszłam na ten post? Wstyd się przyznać, ale wklepałam sobie Cywę na fcb i on tu taką reklamę sieje, że szok :D! Żebyś tylko z ojro zrobiła come back do Polski to będzie dobrze! :D I kawa z kimś fajnym to wiadomo że ze mną w Gdańsku przy fitness śniadanku ;D, zumba no to też super sprawa, dzień bez uśmiechu i PRZYGÓD to dzień stracony (mam nowe motto: na przypale albo wcale) ;p, i również nie chciałabym mieszkać w Korei :D. Wracaj prędko, pisz dużo, buziooole :*** <3

    OdpowiedzUsuń