niedziela, 25 czerwca 2017

WAKACJE 2017, czyli przerwa w blogowaniu

Tak oto nadszedł ten dzień. Po raz pierwszy w przeciągu ostatnich czterech lat. Nawet gdy byłam na Erasmusie wiedziałam, że jakoś uda mi się nie przerywać blogowania. Tym razem sytuacja jest nieco inna i niestety muszę. 


Począwszy od 26.06. do (wstępnie) 4.09. będę pracowała w Niemczech. Nie wiem, jak będzie wyglądała sytuacja z dostępem do Internetu, ale na pewno nie będę miała czasu na czytanie (aż tylu książek, ile bym chciała - nie okłamujmy się, na pewno dorwę jakiś tytuł po angielsku czy to niemiecku). W sumie... nie przeszkadza mi to. Trochę odpoczynku od blogowania oraz hurtowego czytania książek mi nie zaszkodzi, a wręcz może pomóc mi stworzyć coś nowego. Minimum zatęsknię! 

Zatem znikam na jakiś czas z nadzieją, że pierwsza praca mnie nie zabije, a jedynie wzmocni! A może i zaskoczy mnie swoim (szybkim) dostępem do Internetu (modlę się o to po prostu)! W kwestii odpowiedzi na maile - powinnam mieć dostęp do Internetu w telefonie, także na wszelkiego rodzaje wiadomości będą w stanie odpowiadać. Wszystkie egzemplarze recenzenckie na pewno przeczytam i zrecenzuję po powrocie do domu!

Życzę Wam wesołych i pełnych przygód wakacji! Korzystajcie z wolności, bo jestem pewna, że każdy z Was znajdzie choć trochę wolnego czasu. Bawcie się dobrze, a ja powracam z początkiem września! Na pewno z czytelniczym głodem.

A tu jeszcze na dobry koniec roku szkolnego, coś pięknego! Prezent od moich przekochanych, przewspaniałych, przesympatycznych współlokatorek-Kaszubek (serio! polecam ludzi z Kaszub jako współlokatorów)! Popłakałam się ze śmiechu, gdy otrzymałam ten oto "dyplom" :D

Mocnooo je kocham!

To tyle ode mnie! Do zobaczenia niebawem! :D

19 komentarzy:

  1. Przerwa na pewno nie zaszkodzi. Życzę Ci więc udanej pracy i obyć od czasu do czasu zajrzała do książki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetny dyplom. ^^ Powodzenia. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie, współlokatorki musiały być wspaniałe - tak jak Ty! :) Baw się dobrze po pracy i wracaj do nas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie będzie Cię tak długo... Ale powodzenia w pracy, życzę szybkiego odnalezienia się w Niemczech i kupy kasy, a także odrobiny czasu na czytanie książek. Mam nadzieję, że we wrześniu wrócisz z mocą nowych recenzji :D
    Świetny dyplom, gratuluję :D Nie jestem pewna, czy moja współlokatorka ma o mnie tyle ciepłych słów :D Prawdopodobnie skubana cieszy się, że już zaraz się mnie pozbędzie na trzy długie miesiące.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tobie również życzę udanych wakacji (i szybkiego Internetu)! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powodzenia! I dużo pieniędzy oraz miłych współlokatorów!

    OdpowiedzUsuń
  7. Każdemu potrzebny jest odpoczynek. Powodzenia w pracy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały dyplom.:) Powodzenia oraz miłej atmosfery w pracy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie, czasami odpoczynek od blogowania też się przyda ;) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  10. Życzę powodzenia i czekam na twój powrót! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę miłego odpoczynku od blogowania i powodzenia w pracy!

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia! I czekamy na Twój powrót ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałabym wszystkich serdecznie zaprosić na mojego bloga. Prowadzę opowiadanie związane z serialem H2O Wystarczy kropla. Pojawiło się już 23 rozdziałów. Proszę o zostawienie komentarza oceniającego. ;) Blog pod adresem: Phoebe-Opowiadanie.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń