sobota, 16 grudnia 2017

V urodziny bloga!


To się porobiło Wam powiem! Pięć latek - równo pięć lat temu rozpoczęłam spontaniczne blogowanie. Wtedy nie planowałam tego wszystkiego, co obecnie stało się codziennością. Mój cel był banalnie prosty, ponieważ nigdy nie przyszłoby mi do głowy móc sięgać po coraz to nowe wyzwania... i je skrupulatnie realizować. Wszystko zaczęło się równo 1827 dni temu i jak na razie wszystko wskazuje na to, że będzie trwało dalej.

Pięć lat, czyli czas najwyższy podsumować to wszystko, co udało mi się osiągnąć. Jaką drogę pokonałam i ile planów udało mi się zrealizować. Co by jednak nie mówić - mogę przyznać się sama przed sobą, że jestem z siebie dumna. Wymarzona Książka stała się moim małym dzieciątkiem, bez którego w tym momencie nie wyobrażam sobie życia! 

Bardzo Wam wszystkim dziękuję za to, że ktoś tu jednak jest i czyta, co ja tam sobie powymyślam. Bez żadnego z Was (a mówię to do każdego, kto czyta te słowa) WK nie byłoby tym samym WK. Jestem Wam szalenie wdzięczna... i po prostu dziękuję :) 

Objęłam patronatem kolejne powieści: Szczęście w miłości oraz Chłopak z innej bajki by Kasie West oraz Cel Elle Kennedy (przy czym tutaj mam swoje miejsce na skrzydełku!!!). Dołączyłam do grupy dla recenzentów Niny Reichter (wybaczcie, po prostu jestem wielką fanką). 

W międzyczasie odnalazłam książkę swojego życia, to jest Przeminęło z wiatrem Margarett Mitchell, o której mogłabym mówić i mówić... i już marzę, żebym znalazła dłuższą chwilę wolnego i zatonęła w tej historii ponownie!

W kwestii innych ciekawostek - mój blog na coś się przydał. Zaczęłam być recenzentem teatralnym dla Dziennika Teatralnego... i po prostu kocham tę robotę!

To teraz czas na krótkie podsumowanie:

Liczba wyświetleń: ponad 484 000
Liczba opublikowanych postów: 882 (z tym obecnym)
Liczba obserwatorów: 454
Liczba Google+: 492
Liczba Fanpage: 567


Także słowem kończącym (bo nie mam pojęcia, co tu jeszcze więcej napisać): DZIĘKUJĘ!
I do napisania ;)

19 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego i samych sukcesów. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje serdecznie gratulacje. Życzę kolejnych wielu lat inspiracji.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak trzymaj:-) gratuluję:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo. Twoja satysfakcja bardzo cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulację i powodzenia w dalszym prowadzeniu WK! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojej, 5 lat to naprawdę sporo czasu, gratuluję wytrwałości i życzę Ci kolejnych 5 lat blogowania (a potem kolejnych i kolejnych...) ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięć lat to piękny czas, więc pozostaje mi tylko pogratulować wytrwałości i życzyć weny do pisania i dalszych sukcesów! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i życzę kolejnych owocnych lat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie:) I oby tak dalej:) Wszystkiego dobrego:) A ja z wielką przyjemnością będę do Ciebie tutaj zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję! Jeśli chodzi o to recenzowanie dla Dziennika Teatralnego to sami Cię znaleźli czy się zgłosiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłosiłam się sama :D
      Tutaj znalazłam wszystkie informacje:
      http://www.dziennikteatralny.pl/artykuly/recenzenci-poszukiwani.html
      Po prostu napisałam i miałam szczęście :3

      Usuń
    2. Gratuluję. Dzieki że odpowiedziałaś.

      Usuń
  11. Gratuluję i życzę dalszej wytrwałości! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje i powodzenia w kolejnych latach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję i życzę kolejnych sukcesów.:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najlepszego! Gratuluję :D

    OdpowiedzUsuń