czwartek, 18 października 2018

Book Tour z Ostatnimi wakacjami!

Nareszcie! Tak długo już zwlekałam z Book Tourem, ponieważ chciałam promować w ten sposób tylko te tytuły, do których bardzo chciałabym Was zachęcić! I tak oto - po przeszło dwóch latach - przeznaczam tytuł, który MUSICIE przeczytać! Teraz  po przeczytaniu cudownej, fantastycznej, wyjątkowej, ciepłej i jakże dodającej nadziei książki - Ostatnich wakacjach autorstwa Anny Łaciny - wiem, że tę oto powieść musisz (TAK! WŁAŚNIE TY!) przeczytać!!

Co prawda, czytanie Ostatnich wakacji powinno równać się z tym, że poznaliśmy wcześniejsze trzy tomy (Czynnik miłości, Kradzione róże oraz Miłość pod Psią Gwiazdą), no ale... czasami nie warto trzymać się sztywnych reguł. 


Regulamin jest prosty jak drut (a to wszystko dzięki Cyrysi z Literackiego Świata Cyrysi - serdecznie raz jeszcze Ci dziękuję, kochana!), a w ramach jakichkolwiek wątpliwości - śmiało do mnie piszcie! Jeżeli zastanawiacie się, czy ta książka jest dla Was, odsyłam do wszystkich recenzji książki Anny Łaciny oraz... ponownie na mojego maila! Ja już Was dobrze zachęcę!! :D 

REGULAMIN


1. Chęć przystąpienia do akcji proszę zgłaszać w komentarzach pod wpisem: Book Tour z Ostatnimi wakacjami. W treści komentarza należy zamieścić adres swojego bloga. Kolejność zgłoszeń wpływa na kolejność na liście oczekujących. Zgłaszać się mogą wszyscy! Gdy zamknę listę oznajmię z wyprzedzeniem, kiedy i do kogo trafi książka. Wtedy również poproszę o Wasze dane kontaktowe!
2. W ciągu 14 dni od otrzymania książki proszę opublikować recenzję na swoim blogu, w tytule uwzględniając frazę „Book Tour”. W recenzji proszę umieścić zdjęcie pierwszej strony z wpisami poprzednich Recenzentów oraz linki do stron organizatorów: bloga organizatora - WYMARZONA KSIĄŻKA - oraz Wydawnictwo Nasza Księgarnia.
3. Po przeczytaniu książki podam Wam dane kontaktowe następnej osoby z listy. Bardzo proszę o wysyłkę listem poleconym priorytetowym.
4. Na koniec książka trafi z powrotem do mnie a zdjęcie strony z wpisami zostanie opublikowane tutaj na moim blogu. 

5. Każdy uczestnik proszony jest o wstawienie pod recenzją regulaminu akcji (wystarczy podlinkować).



 Gdy książka do Was dotrze, będziecie mogli wpisać swoje imię/nick na pierwszej stronie oraz adres bloga! Dodatkowo - śmiało możecie wypisać swoje ulubione cytaty, myśli, sentencje! Cokolwiek, dzięki czemu ten egzemplarz będzie jeszcze ciekawszy!


WSPANIALI UCZESTNICY (czyli kto i kiedy): 
 
 


No to przybywajcie! :D
Wierzcie mi - WARTO! 

10 komentarzy:

  1. Fajna akcja, ale obecnie mam braki czasowe, więc muszę odpuścić :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, rozumiem ;)
      Jeżeli jednak zmienisz zdanie to zapraszam - celowo nie dałam żadnego deadline'u ;)

      Usuń
  2. Życzę miłej lektury wszystkim uczestnikom zabawy. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nad książką się jeszcze zastanowię (w końcu po book tourze z "Niebem nad pustynią" miałam bardzo dobre wrażenia ^^), ale najpierw sprawa, która nie daje mi spokoju odkąd pierwszy raz zobaczyłam okładkę. Czy znaki na balonie mają jakieś swoje wytłumaczenie w książce? Mój zmysł japonistyczny nie da za wygraną dopóki się nie dowiem. xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że dasz szansę :)

      Jeden z nich oznacza "młodszą siostrę" a drugi "starszą siostrę". I tak, ma swoje wytłumaczenie z książce.

      Usuń
    2. Ale oba znaki zestawione razem oznaczają po prostu "siostry", bez wyszczególnienia na starsze czy młodsze.
      I tak, trochę tam będzie japońskiego ;) Zwłaszcza kanji. Ale nie tylko. :)

      Usuń