czwartek, 19 marca 2015

Magazyny: English matters #51 oraz Deutsch Aktuell #69


Źródło: czworgiem-oczu.blogspot.com
Moja nauczycielka języka niemieckiego nieustannie mi przypomina: czytaj, cokolwiek innego niż tylko podręcznik, ale czytaj i napatrz się na słówka w tym języku! A że jest to naprawdę wspaniała wykładowczyni, ufam całkowicie jej słowom: dlatego też po raz kolejny sięgam po "Deutsch Aktuell" i "English matters" - co tym razem w nich znajdę?


Oto 51 numer English matters, a w nim:
Historia życia Henry'ego Cavilla, genialnego aktora, 
które mogliśmy podziwiać w roli nieustraszonego Supermana! 
Obszerny artykuł dla wszystkich tych, którzy chociaż raz zadali sobie pytanie o potrzebie krwi w organizmie.
Wywiad z Klarą Keler!
Historia narodowego domu ludowego!
Dla fanów A&M - japońskie, kultowe już wampiry!
Niesamowita historia Wojny Dwóch Róż (mój faworyt numeru!)
Artykuł okładkowy - Londyn dla początkujących, czyli co, jak, gdzie!
O polskich drogach słów kilka!
Konwersacja - rozmowa kwalifikacyjna!
A na koniec coś dla wszystkich - artykuł poświęcony selfie!!!

  To już 69# DA!
Kolejne porady dla miłośników filmu/książek/muzyki! 
Kalendarz najważniejszych dat dla krajów niemieckich i nie tylko!
Hip-Hop po niemiecku, czyli coś więcej niż sama muzyka!
Pyszny artykuł o kawie i jej historii!
Słów kilka o Światowym Dniu Zdrowia!
Coś dla przyszłych rodziców i nie tylko: czy warto uczyć dziecko języka obcego już od kołyski?
Nauka pisania listów - czyli coś jak znalazł dla mnie, tegorocznej maturzystki!
Jako że Niemcy to kraina Mercedesów, i o nich znajdzie się coś do poczytania!
Dla fanów historii - niesamowita historia Żelaznego Kanclerza, Ottona von Bismarcka!
A żeby było bardziej kolorowo na zakończenie przeniesiemy się do Stuttgartu, niesamowitego, acz niedocenianego miasta na południu Niemiec!


Zgodnie (już) z tradycją najnowsze numery zarówno English matters, jak i Deutsch Aktuell trzymają poziom swoich poprzedników! Tematyka artykułów została tak dobrana, by każdy znalazł coś dla siebie! 

Oba magazyny naprawdę pomagają w przyswajaniu słownictwa! Wiem to po sobie, ponieważ nie ma nic lepszego niż kontakt z żywym słowem. Moim zdaniem Magazyny dla uczących się... są nie tylko wspaniałą odskocznią od codziennych problemów, ale także są sposobem na "skok" na zupełnie nowe i wcześniej nieznane krainy! 

Poszerzajmy swoje horyzonty!!!

Informacje na temat magazynu znajdziecie na:
Strona wydawnictwa: KLIKNIJ TUTAJ 
Strona sklepu internetowego: KLIKNIJ TUTAJ
Strona internetowa English matters: KLIKNIJ TUTAJ
Strona internetowa Deutsch Aktuell:  KLIKNIJ TUTAJ
Facebook wydawnictwa Colorful Media: KLIKNIJ TUTAJ
Facebook English Matters: KLIKNIJ TUTAJ
http://www.colorfulmedia.pl/produkty,pl,press.html

22 komentarze:

  1. Ja raczej spasuję, ale polecę zarówno English matters, jak i Deutsch Aktuell mojej koleżance, gdyż ona często podczytuje te magazyny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię niemieckiego, ale za to English Matters za niedługo się u mnie pojawi. Już nie mogę się doczekać :)
    Pozdrawiam, Mz.Hyde

    OdpowiedzUsuń
  3. "English Matters" właśnie czytam. Jak zawsze zawiera zajmujące artykuły.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiła mnie część ze Spider-manem i wampirami, muszę sobie sprawić. ;)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię do tagu u siebie. Liczę, że odpowiesz. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tam raczej nie czytam magazynów ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie zaczytuję się w magazynach, wolę książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie nie lubię niemieckiego :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie rozumiem jak można czytać po niemiecku, ja tyle lat się uczyłam, a ostatecznie umiem się tylko przedstawić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie to samo! xD Ja jeszcze powiem ile mam lat ;D i skąd pochodzę ^^.

      Usuń
  10. Zazdroszczę Ci tak dobrej nauczycielki, ja niestety miałam w większości kiepskich nauczycieli i tak naprawdę angielski jest moją kulą u nogi, jednakże w przyszłości mam zamiar zacząć czytać książki po angielsku. Na razie gazetki sobie odpuszczę :) Ale o Henrym bym poczytała, oj bym poczytała… Nawet po chińsku ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Deutsch od razu kupuję mężowi, niech się doszkoli, w końcu na co dzień musi używać języka komunikatywnego tzn. z rękami w kieszeniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę, że czytamy takie same czasopisma językowe :). Jestem w trakcie English Matters, a Deutsch Aktuell czaka na półce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Po językowe magazyny nie sięgam, chociaż ostatnio z tego co widzę, to coraz więcej ludzi je czytuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Z Deutsch Aktuell raczej sobie nie poradzę, ale English Matters z chęcią bym poczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Interesujący sposób nauki języka obcego ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie fajna sprawa, cieszę się, że wydawnictwo stawia i na jakość i na informacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oba magazyny czekają na swoją kolej, może na weekendzie coś poczytam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam Cię, że rozumiesz coś z niemieckiego wydania. Na pewno kupię English Matters

    OdpowiedzUsuń
  19. Uczę się obydwu języków, chociaż niemiecki znam słabiej. English Matters chętnie sobie kupie :)
    addictedtobooks.blog.pl

    OdpowiedzUsuń