piątek, 3 czerwca 2016

Nadchodzi.... Ból za ból już 15. czerwca! + Garść informacji


Można by uznać, że lato w pełni, to może by tak... plaża i książka? :D
Ja zamierzam właśnie tak zrobić! I to z nie byle jakimi historiami! Jest taka powieść, której jestem bardzo ciekawa od momentu, w którym zobaczyłam jej pierwszą zapowiedź! No i w końcu się doczekałam! Niebawem biorę się za Ból za ból, czyli pierwszy tom trylogii dla młodzieży... o zemście i nie tylko! 

Pierwsza część trylogii z listy bestsellerów New York Times’a.
Pocztówkowo idealna wyspa Jar jest pełna uroczych sklepików dla turystów, dziewiczych plaż i bajecznych domów. To na niej splatają się losy trzech dziewczyn, które kończą szkołę średnią, ale zdążyły już poznać gorycz zawodu na kimś bardzo ważnym. Jak inaczej mają zareagować na zdradę zaufania, na bezmyślne okrucieństwo czy karygodne traktowanie niż zemstą?! W pojedynkę żadna z nich nie mogłaby urzeczywistnić swoich planów. Ale razem… wszystko jest możliwe.

I gdy to wszystko zaczyna się realizować, rzeczywistość okazuje się bardziej złożona, niż się wydawało. Kto jest bardziej bezmyślny, okrutny i niewrażliwy? Łatwo jest zagubić się w ferworze rozpalonych emocji i meandrach relacji z prawdziwymi, czującymi ludźmi.

Znakomite postacie, przekonujące motywacje, silne emocje, prawdziwe dramaty.

Nie wiem czemu, ale historia skojarzyła mi się z Pretty Little Liar... tyle że ja nawet tej serii nie czytałam i raczej nie przeczytam zważywszy na to, ile ta saga ma tomów! Ból za ból natomiast jest trylogią i jeżeli tylko pierwszy tom mi się spodoba... będę z niecierpliwością czekała na drugi... a później trzeci!

W księgarniach już 15. czerwca!


Jesteście ciekawi? :D
U mnie zapewne recenzja jeszcze przedpremierowo!

~~*~~


Oprócz tego mam jeszcze jedną informację dla wszystkich uczestników Book Toura! Ze względu na małe obsunięcie nieco pozmieniały się terminy, kiedy otrzymacie książkę i do kiedy macie ją przeczytać. Sprawdźcie czy wszystko pasuje ! 

WSPANIALI UCZESTNICY (czyli kto i kiedy):
1. Joanna Rysiewicz [Wirtualna Książka] - Do 9. maja
3. Suza [Krople Szczęścia] - Do 9. czerwca
4. Stworek vel Oka [Rozmaite Poczytania Gagatki] - Do 16. czerwca
  5. Beti G. [Greczynka czyta] - Do 24. czerwca
 6. Patrycja Waniek [Magia książek] - Do 1. lipca
7. Adrianna P.R. [Tajemnicze książki] - Do 10. lipca
8. Paulina Zaprzałka [Z książką w kieszeni] - Do 18. lipca
9. Katarzyna Nowak [Świat Kasiencjusza] - Do 25. lipca
 

Z radością informuję, że niedawno dołączyła do nas dziewiąta już uczestniczka!! 
Kasiu, nawet nie wyobrażasz sobie, jak się cieszę! :D
 
Ale okej! Już tłumaczę, czemu to się tak wydarzyło...

Otóż jak wiecie, pierwszą uczestniczką była Asia z Wirtualnej Książki, która przejęła ode mnie książkę z rączki do rączki... przeczytała ją błyskawicznie i widać,  musiała się bardzoooo nią zachwycać, gdyż Niebo nad pustynią zaciekawiła się jej współlokatorka (pozdrawiam Cię Marzenko!) i... tak oto mamy kolejnego uczestnika! Jak widzicie zresztą na zdjęciu!
Oto jak łatwo się zachwycić jakąś książką... i jak łatwo sprawić, by ktoś z naszego otoczenia zaczął czytać! Wystarczy  tylko nasza rekomendacja! 
 
Dla mnie to najlepsza możliwa nagroda za to, że jestem tutaj i zachęcam ludzi do czytania! Nawet nie wiecie, jak bardzo moje serce się raduje za każdym razem, gdy ktoś czyta! Oby było nas jak najwięcej... a jak widać Book Tour w tym pomaga! 
Kto jeszcze chętny do wzięcia udziału - zachęcam!!! :D 
Drugim powodem, dlaczego nieco się czas przesunął... to poczta... Cóż, ja już się modliłam (a wraz ze mną Magda i Asia), by tylko książka się nie zapodziała!

Także tak wygląda sprawa z Book Toura! Wszystko zawsze możecie kontrolować pod etykietką Book Tour z Niebem nad pustynią! Tam też znajdziecie linki do recenzji uczestników


http://wymarzona-ksiazka.blogspot.com/p/book-tour-z-niebem-nad-pustynia.html

25 komentarzy:

  1. Ja również jestem jej bardzo ciekawa :) A blogspot mi też czasami fochy stroi :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Weź ten tekst skopiuj do pliku, tam go "odkoloruj" i wklej na nowo do wpisu. Oczywiście usuń zbędne [entery] i ciachnij je na nowo. A jak nie zadziała to można jakoś o tym pomyśleć. To zazwyczaj wina kopiowania tekstu z innych stron czy zakładek. Taki ból. :/
    Pozdrawiam!
    #Ivy z Bluszczowych Recenzji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja nie kopiowałam tekstu...
      Ja po prostu najpierw napisałam zapowiedź i słowa: "Jesteście ciekawi?" pomalowałam na pomarańczowe. Później musiałam zrobić kilka enterów, by napisać informacje o Book Tourze - i już nie mogłam tego "odczarować".
      A ja po prostu cierpliwości do takich rzeczy nie mam ! :(

      Usuń
  3. "Ból za ból" bardzo jestem ciekawa :)
    Fajnie, że book tour cieszy się popularnością, bo książka naprawdę warta uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem bardzo ciekawa! :D
      Zdecydowanie szybko się za nią biorę! :3

      Nawet nie wiesz, jak ja się cieszę :3
      Po cichu liczę, że może ktoś jeszcze do nas dołączy! :D

      Usuń
  4. Już niedługo sama się w nią zagłębię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny ciekawy cykl się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  6. Już się nie mogę doczekać premiery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaintrygowała mnie powieść "Ból za ból". Kto wie może kiedyś po nią sięgnę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa zapowiedź, ale poczekam jeszcze na recenzję.
    ps. co do tekstu, to napisz do mnie na fb a może uda mi się coś doradzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi blogspot już takie cuda wyczyniał, że jestem oazą spokoju w razie jakichkolwiek problemów z nim :D swoje nerwy już przeżyłam :) spróbuj za parę dni a wszystko się wypoprawia bez problemów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie również Ból za ból skojarzył się z PLL, ale choć swego czasu skusiłam się na serial to, podobnie jak Ciebie, od książek odstrasza mnie ilość tomów :D. A odnośnie problemów z bloggerem - spróbuj zaznaczyć fragment, który chcesz "odmienić" i usuń formatowanie, u mnie kiedyś to wystarczyło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na książkę czekam z niecierpliwością :)
    Opis tej książki rzeczywiście może kojarzyć się z PLL :D

    OdpowiedzUsuń
  12. CZekam niecierpliwie na recenzję;) książka zapowiada się intrygująco.

    OdpowiedzUsuń
  13. OJEJ Mnie musisz przesunąć:( Bo ja w czerwcu jestem zawalona... Za to właśnie od 25 mam urlop i będę nadrabiać. Da się mnie gdzieś tam przesunąć w dół?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko da radę zrobić ;)
      Będziemy w kontakcie! :D

      Usuń
    2. Masz rację, że pewnie się przesunie o kilka dni:) Ja zacznę czytać dopiero na urlopie, bo teraz pierwszeństwo mają 3 tytuły z loterii blogerów z terminem recenzji do 21.06;) A u mnie jak na razie 07.06, a recenzji ZERO.

      Usuń
    3. Na pewno zrobimy tak, by Ci pasowało i żebyś czerpała z Nieba nad pustynią samą przyjemność <3
      Zresztą sama zobaczysz, że jak zaczniesz tę książkę, nie będziesz w stanie się oderwać, także lepiej mieć trochę zagospodarowanego czasu ;)

      Usuń
  14. PLL oglądam i czytałam pierwszy tom sagi, ale jakoś mnie nie wciągnął, a tak jak napisałaś, ilość tomów nie zachęca :D "Ból za ból" też niestety mnie nie zainteresował, takie klimaty to nic nowego.

    Już nie mogę się doczekać kiedy przyjdzie moja kolej w Book tourze!!! <3

    Buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ból za ból niebawem będę czytała, także przeczytamy-ocenimy :D

      Ja też się nie mogę doczekać!! Jestem mega ciekawa, jak odbierzesz Niebo... <3

      Ściskam moooooocnooooo!!!

      Usuń