sobota, 30 kwietnia 2016

Ostatnie dni zgłoszenia! Niebo nad pustynią już rusza!!

Moi drodzy! 

Chciałabym przypomnieć, że dziś mija ostatni dzień zgłaszania się do Book Toura!
Jeżeli ktoś jeszcze tego nie zrobił - KONIECZNIE proszę to nadrobić!

http://wymarzona-ksiazka.blogspot.com/2016/04/book-tour-z-niebem-nad-pustynia.html
Klikając w banerek, przeniesiecie się do regulaminu konkursu!
  
Tutaj jakbyś wątpili - oto link do mojej recenzji - KLIK!

Jak widzicie na załączonym obrazku... książka już rusza! Wybaczcie, że trochę bez kolejki, ale w związku z przyjazdem innej blogerki - tak, tak... ASI z WirtualnejKsiążki - no musiałam jej dać coś na drogę powrotną! (Ale o tym w innym poście)!

Takie śniadanka tylko w Gdańsku!

To tyle na dziś! Lecimy pić kawę i dalej w miasto!


2 komentarze:

  1. Ale kupisz!!! Ja jednak się nie skuszę... bardzo chce przeczytać książkę, ale muszę sobie ją kupić. Nie dam fizycznie rady wziąć udziału w book tour, mam ostatnio wiele na głowie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam na uwadze twórczość pani Anny. Muszę tylko ogarnąć moje obecne zaległości czytelnicze.

    OdpowiedzUsuń